Onko toimitus aina ilmainen?
Yhteisen lopputilauksenne toimitus on aina ilmainen. Myös myyntikuvastojen toimitus on aina ilmainen.
Lisäksi teillä on mahdollisuus tehdä yksi jälkitilaus (lopputilauksen jälkeen) ilman toimitusmaksua, tilauksen koosta riippumatta. Jos teette lisää jälkitilauksia (2 tai useampia) niin veloitamme niistä 15€ toimitusmaksun jos tilausmäärä on alle 20 kpl. Kannattaa siis kerätä kaikki jälkitilaukset yhteen ja lähettää tilaus kerralla meille.
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Kynttilöiden toimitusaika on normaalisti noin 4–8 arkipäivää ja myyntikuvastojen noin 2–4 arkipäivää. Toimitusaika voi vaihdella eri vuodenaikoina Postin työmäärän mukaan. Marras-joulukuussa kannatta varautua tavallista pitempiin toimitusaikoihin ja tehdä tilaus ajoissa jos tarvitsette sen tiettyyn päivämäärään mennessä.
AJANKOHTAISTA toimituksesta adventin ja joulun alla: Pyydämme teitä huomioimaan, että joulunajan lähestyessä kaikkien kuljetusyhtiöiden toimitusajat saattavat olla normaalia pidemmät. Suosittelemme, että lähetätte tilauksenne hyvissä ajoin meille, jotta ehditte varmasti saada sen toivottuun päivämäärään mennessä.
Miten toimitus tapahtuu?
Myyntikuvastot
Myyntikuvastot toimitetaan suoraan postilaatikkoon, mutta suuremmat määrät ja isokokoiset kirjeet saatetaan toimittaa lähimpään Postin palvelupisteeseen. Toimitus on aina ilmainen.
Kynttilät
Enintään 25 kg painavat paketit noudetaan lähimmästä noutopisteestä. Saat Postilta tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa.
Suuremmat lähetykset (yli 25 kg) toimitetaan suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen. Saat Postilta tekstiviestin, jossa pyydetään valitsemaan toimituspäivä ja -kellonaika. Saatavilla oleviin toimitusaikoihin vaikuttaa se, millä postinumeroalueella asut, ja ajat vaihtelevat klo 9:n ja 21:n välillä. Voit valita itsellesi sopivan aikaikkunan yleensä 2–4 tunnin tarkkuudella. Toimituspäivänä voit seurata toimitustasi reaaliaikaisesti OmaPosti-sovelluksella. Sovelluksessa voit myös ilmoittaa, että haluat, että toimitus jätetään ovelle ilman kuittausta.
Halutessasi voit myös noutaa toimituksen lähimmästä Postin terminaalista.
Jos sinulla on kysyttävää toimituksestasi, ota yhteyttä Postiin soittamalla numeroon 0100 5577. Ota saamasi lähetysnumero esille ennen puhelua palvelun nopeuttamiseksi.
Voit selvittää etukäteen, kuinka usein ja milloin Posti ajaa juuri sinun postinumeroalueellesi, soittamalla suoraan Postille numeroon 0100 5577 tai käyttämällä osoitteessa https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta chat-palvelua tai tekemällä lähetyshaun.
Voimmeko itse päättää toimituspäivän ja kellonajan?
Kyllä, saat Postilta tekstiviestin, jossa sinua pyydetään valitsemaan toimituspäivä ja aikaväli lähetyksellesi. Saatavilla oleviin toimitusaikoihin vaikuttaa se, millä postinumeroalueella asut, ja ajat vaihtelevat klo 9:n ja 21:n välillä. Voit valita itsellesi sopivan aikaikkunan yleensä 2–4 tunnin tarkkuudella.
Voitteko pakata kynttilät erikseen jokaiselle myyjälle?
Haluamme tarjota ryhmille parhaan mahdollisen tuoton (meiltä saatte aina 50% myynnistä). Tästä syystä emme halua lisäkustannuksia, joita kertyisi esimerkiksi tuotteiden pakkaamisesta myyjäkohtaisesti tai lähettämällä tilauksen mukana mainoskasseja tms. Nämä jutut pienentäisivät myyntimarginaalia. Yhteyshenkilön työmäärää voidaan helpottaa päättämällä esimerkiksi, että kaikki myyjät noutavat kynttilänsä yhteyshenkilön kotoa tiettynä iltana. Myyjäkohtaiset myyntilistat voi tulostaa omilta sivuilta helpottamaan kynttilöiden jakoa.
Missä toimituksemme on? Voimmeko seurata sitä?
Kun tilauksenne lähetetään varastoltamme, saatte sähköpostiviestin, jossa on lähetystunnus ja linkki lähetyksen seurantaan. Voitte seurata lähetyksen kulkua koko matkan ajan. Jos sinulla on kysyttävää toimituksestasi, ota yhteyttä Postiin soittamalla numeroon 0100 5577. Varaa lähetystunnuksesi valmiiksi. Postin verkkosivuilla voit tehdä lähetyksestäsi lähetyshaun osoitteessa https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/asiakastuki-lahetys-matkalla
Jos toimitus ei täsmää
Tarkista aina heti, että toimituksesi vastaa lähetysluettelon määriä. Jos jokin ei täsmää, ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon 02 512 2160 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@varainhankintataiturit.fi. Tee tämä välittömästi jos huomaat, että toimituksessa on virhe.
Kuljetuksessa vioittuneet tuotteet
Tarkista lähetyksesi heti kun vastaanotat sen. Ota meihin heti yhteyttä mikäli huomaat, että pakkaus ja/tai sen sisältö on vioittunut kuljetuksessa. Ota mielellään valokuvia lähetyksestä, jotta voimme viedä asian eteenpäin kuljetusyritykselle. Lähetä kuvat asiakaspalveluumme info@varainhankintataiturit.fi.
Mitä teemme, jos meille on jäänyt ylimääräisiä kynttilöitä suoramyynnistä ja haluaisimme vähentää määrän lopputilaukseltamme?
Tehkää näin, jos teille on jäänyt ylimääräisiä kynttilöitä aiemmin tehdystä suoramyyntitilauksesta ja haluatte vähentää määrät lopputilaukselta:
Ryhmänvetäjä laittaa lopputilauksen meille juuri sellaisena kuin se on Omilla sivuilla, eli määrillä jotka Omat sivut antaa kohdassa Tee lopputilaus. Hän kirjoittaa tilauksella olevaan viestikenttään meille tiedon siitä, mitä meidän tulee vähentää tilaukselta (Tuote ja määrä). Teemme muutokset tilaukselle manuaalisesti ennen kuin se menee varastolle pakattavaksi. Tämä ei vaikuta määriin Omilla sivuilla vaan ainoastaan toimitusmäärään, jolloin myyntimääränne näkyvät oikein ryhmän yhteenvedossa.